Des de L'HOSPITALET ja DIBUIXEN pel LLIBRE dels CONTESDELMON.ORG
Dimarts 9 Març 2010 - 16:48El divendres 5 de març va finalitzar el període de preinscripció per participar en la iniciativa "Dibuixa pels Contes del Món" impulsada per l'Associació COMSOC - Comunicació Social, amb el suport de les Regidories d'Educació i Cooperació de L'Hospitalet de Llobregat. Avui amb una rialla ben ampla compartim: 24 grups classe de 8 centres educatius de L'H dibuixaran els 24 contes finalistes del "Concurs de podcast - Contes del Món" que formaran part del "Llibre i disc dels Contesdelmon.org" que publicarem en el present curs escolar 2009/10.
Els centres educatius de L'Hospitalet de Llobregat que participen en la iniciativa "Dibuixa pels Contes del Món" són:
| 1) Escola Bressol Nova Fortuny - 3er curs del 1er Cicle d'Educació Infantil: El Plouluminâ 2) Escola Frederic Mistral - 1er A de Primària: L'esperit de la consciència - 1er B de Primària: El xarop de la pau - 2on de Primària: Vassilissa Popovna 3) Escola Busquets i Punset - 4rt B de Primària: Contes de paper 4) Escola Joaquim Ruyra - 2on de Primària: El conillet de la caseta de palma - 3er de Primària: La Berta i l'aigua 5) Institut Rubió i Ors - 1er d'ESO: El condor i les estrelles - 2on d'ESO: La veu de la selva - 4rt d'ESO: Mumali i el xiulet màgic |
![]() |
6) Institut Can Vilumara - 1er d'ESO: El conillet mentider - 2on d'ESO: La Maternitza - 3er d'ESO: Una història del Pakistan - 4rt d'ESO: Àfrica 7) Institut Bellvitge - 1er de Batxillerat: La llegenda de les Dones d'aigua - 2on de Batxillerat: La filla del Carboner 8) Institut Joan Miró - 1er A d'ESO: La guineu i el falcó - 1er B d'ESO: L'avi de les flors - 2on A d'ESO: Dingo i el krar màgic - 2on B d'ESO: La petita oreneta - 3er A d'ESO: La festa del xai - 3er B d'ESO: El Faraó Tutancamon - 4rt A d'ESO: En Joha predicador - 4rt B d'ESO: Amanda |
El darrer dia que tenen els centres educatius de L'H per enviar els dibuixos que formaran part del "Llibre dels Contesdelmon.org" és el dimecres 31 de març.
- Compartir...
-
-
-
-
-
-
-
Enviar a un amic...
-
més...
- | Escriu un comentari






